środa, 18 kwietnia 2012

NOTHING BOX

I stała się jasność....



Z podziękowaniami dla Jacka Witczyńskiego, przesympatycznego faceta, którego miałam okazję poznać osobiście w ostatnią sobotę. Zawsze twierdziłam, że nie dość, że sympatyczny, to jeszcze wszystko o świecie potrafi wyłożyć. Jacku, drogi Jacku...

I cudeńko od Krzysia Schodowskiego, którego również baaaardzo serdecznie pozdrawiam, a które to cudeńko zmiażdżyło mi serce. Zmiażdżyło i poszatkowało na drobniusieńkie kawałeczki. Uwielbiam te momenty, kiedy zostaję pozbawiona serca.



I... na zakończenie coś ode mnie, znalezione w poniedziałek. W obu przypadkach proszę
PUMP UP THE VOLUME.



A Krzyś Schodowski i Jacek Witczyński wielkimi artystami są.O!

P.S.
Choć przez moment zawahałam się, czy ja przez przypadek nie jestem mężczyzną. Nie, ja przecież jestem kosmitką, jak mawia Jacek:)

Dobrych dni
I.Bo

12 komentarzy:

  1. O tak! Olafur to coś genialnego!!!! Do zasłuchania!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Iza .... normalnie się wzruszyłem ;))) .... Lidce czasem pozwalam zerknąć przez okno do mojego Nothing Boxa .... Tobie też bym pozwolił ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)..... normalnie to teraz ja się wzruszyłam ;), perspektywa zajrzenia do twojego pudełka jest kusząca :))).

      Czy twoje wielokropki zawsze maja cztery kropki? Bo moje mają .....wiele ;)))

      Usuń
    2. :D ...... moje wielokropki mają bardzo różne ilości .... to zalezy od przerwy jaką chcę żeby czytający zrobił ..... :)
      Cztery to jest taka podstawowa przerwa ;)

      A co do pudełka ... to ważniejsza niż zajrzenie jest umiejętność wyciągnięcia mnie stamtąd ....... Lidka mówi, że to jest proste ;) ..... ale to raczej jest jej umiejętność wyczucia, kiedy to łatwo zrobić ;)

      Usuń
    3. To oczywiste, Lidka przecież z Tobą życie dzieli. Ja to zupełnie inna historia ...... zajrzeć - tak, wyciągać - nie :)))

      Dobrego dnia, w Poz jakby cieplej wreszcie :)

      Usuń
  3. iamamiwhoami słucham od prawie dwóch lat, od pierwszego wynalezienia przypadkiem. to moja muzyczna miłość. absolutna. tak jak i nowa płyta steczkowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie wzruszyłaś Iza :) cieszę się, że się poznaliśmy! Jesteś super kobieta!

    OdpowiedzUsuń