niedziela, 17 kwietnia 2011

Sexy Fortuneteller

So damn you Cinderella I think I'm in love with you
sexy fortuneteller
Oh Cinderella
Do me like you did my - Fischikella

Głośno!



...pewna żabka uśmiechnięta
miała sprzątać dziś na święta
zamiast sprzątać w swoim stawie
oddawała się zabawie
i dziwili się znów ludzie
jak utonąć można w wó(o)dzie...

I.Bo

Dziękuję za uwagę, idę myć drewniane stuletnie schody.
Myć????
Szorować!
Na kolanach!!
Uwielbiam to!!!

Napisałam to dla mojego męża, za którym dziś bardzo tęsknię;)

12 komentarzy:

  1. uwielbiam przedświąteczne porządki , wręcz kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, ja nie bardzo, tylko te schody i tylko na kolanach;)

    A tak serio, to sprzątam ciągle. Nie cierpię porozrzucanych rzeczy, wszystko upycham do szaf. Moje dzieci mnie za to nienawidzą:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak mam !!!
    ciągle chodzę i sprzątam
    moje współlokatorki mnie nie znoszą bo ciągle im "matkuje" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie sprzatam
    zarastam
    i jak zrosne mocno, to kosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szafa wygląda jak niedomknięta walizka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Love, mam coś dla Ciebie, żeby Ci się dobrze szorowało...
    http://tiny.pl/hds2n
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie Pan Mąż się podziewa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby niedaleko, ale jednak nie na wyciągnięcie reki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. blisko a jednak tak daleko. Lubota tego Czesława.

    OdpowiedzUsuń
  10. :) ..... Szorowałaś schody na kolanach? .... To musiał być strasznie kuszący widok ;)

    OdpowiedzUsuń