środa, 11 września 2013

" BOOKOPEN, bo po trzydziestce wiele się zmienia..."



„Bookopen, bo po trzydziestce wiele się zmienia…”, ukaże się w księgarniach, w nakładzie 1000 egzemplarzy, już na początku października! Będzie tu można przeczytać moje wypociny. Tymczasem zabieram się za uzbieranie czterech dyszek celem zakupienia własnych wyżej wymienionych.
A w przedsprzedaży na wspieramkulture.pl tutaj

„Zbiór niesie frapujący wgląd w życie i uczynki współczesnych trzydziesto- i czterdziestolatków. (…) Z ich intymnych notatek wynika, że powodem strapień, radości oraz uniesień największych jest miłość. Wniosek ten trzeba potraktować jak najbardziej serio. Mylą się więc obrażeni na rzeczywistość publicyści, którzy roztaczają ponure wizje cywilizacji śmierci. Ten tom przekonuje, że jego autorzy i bohaterowie żyją w kulturze miłości, która ma nieskończenie wiele twarzy”.

Ze wstępu prof. Waldemara Kuligowskiego.


Z góry dziękuję i zapraszam.

Powoli zaczyna się moja ulubiona pora roku - jesień.
Jesienią może się zdarzyć wszystko :)

Wszystkiego dobrego
I.Bo

8 komentarzy:

  1. czytałem jeden z Twoich tekstów (w sumie nie wiem nawet czy jest ich tam więcej) i muszę przyznać, że trapi mnie pytanie, kimże jest ów "pół metra niżej od męża" ;)
    Zapowiada się niezła lektura.
    A jesień to przecież to moja ulubiona pora i "Autumn leaves" Davisa

    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przez moment na tym portalu i uznałam, że trochę pierdołowate to wszystko (co prawdopodobnie nie najlepiej o mnie świadczy)i wypisałam się, więc teraz mnie to wszystko zaskoczyło :). Wstawiłam tam trzy swoje "tekściki" i podobno wszystkie zostały wybrane :)
      Zobaczymy i dziękuję.
      A panu "pół metra niżej od męża" zmieniłam inicjały na FL - fikcja literacka ;)

      Usuń
  2. wejdę poczytam, a nóż widelec

    a co do tego pana...to szczerze mówiąc takie wrażenie zaraz po przeczytaniu (więc tekst dobry), a potem... prozak zycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan istnieje i ma się dobrze, ale było to tak dawno, że możemy uznać to za fikcję :)

      Usuń
  3. czuję się uprawniona do zakupu haha:) gratuluję i szoruję do księgarni!
    no i cholera wypadłam z blo(-o)biegu i nawet nie wiem, jak teraz tu to wszystko działa heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co pod tym linkiem do kupienia :)
      http://wspieramkulture.pl/projekt/422-BOOKOPEN-bo-po-trzydziestce-wiele-sie-zmienia

      też wypadłam i obiecuję sobie nadrobić :)

      Usuń